Author Topic: A quoi sert PC Doctor ??  (Read 1842 times)

Offline SocrateMobile

  • Newbie
  • *
  • Posts: 1
A quoi sert PCDOCTOR ?? je viens de dépenser 20 euros dans un logiciel qui n'est qu'un raccourci vers des programme windows !

I bought PCDoctor and I do not understand wath it does. Is it only a set of shortcuts towards Windows Schedule?

Offline Kris_PCD

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 323
    • PC-Doctor, Inc
Hello SocrateMobile,

I apologize for any confusion, but I will attempt to clarify the purpose of PC-Doctor Toolbox. Toolbox is a software utility used for diagnosing hardware problems on all makes and models of computer. Toolbox is designed to monitor your system for any hardware related issues, and then notify you so that you have the opportunity to repair or replace the affected components, before it begins to cause more serious problems.

Toolbox does also provide easy access to various Windows functions and utilities, but these are not the primary purpose of the software.

If you would like to learn more about Toolbox please visit our website (http://www.pc-doctor.com/solutions/toolbox), and let me know if you have any other questions or issues.

Thanks,
Kris


French Translation


Je suis désolé pour la confusion, mais je vais tenter de clarifier l'objectif de PC-Doctor Toolbox. Boîte à outils est un utilitaire logiciel utilisé pour diagnostiquer des problèmes matériels sur toutes les marques et modèles d'ordinateurs. Boîte à outils est conçu pour surveiller votre système pour tous les problèmes liés au matériel, et puis vous informer afin que vous ayez la possibilité de réparer ou de remplacer les composants affectés, avant qu'il ne commence à causer des problèmes plus graves.

Boîte à outils ne fournit également un accès facile aux différentes fonctions de Windows et les services publics, mais ceux-ci ne sont pas l'objet principal du logiciel.

Si vous souhaitez en savoir plus sur Toolbox s'il vous plaît visitez notre site Web (http://www.pc-doctor.com/solutions/toolbox), et laissez-moi savoir si vous avez d'autres questions ou problèmes.

Merci,
Kris
« Last Edit: May 26, 2015, 07:16:15 am by Kris_PCD »
Kris_PCD
Technical Support Representative
PC-Doctor, Inc.